Podkrižnik d.o.o. med 22 novimi ambasadorji slovenskega gospodarstva



Družina ambasadorjev slovenskega gospodarstva je bogatejša za 22 uglednih podjetij, ki vsak na svojem področju ponujajo edinstvene izdelke in storitve z visoko dodano vrednostjo. Med omenjenimi podjetji je tudi Podkrižnik d.o.o. z Ljubnega ob Savinji, ki je bilo prepoznano kot zeleno, ustvarjalno, pametno ter tako dobilo naziv »I feel Slovenia. Green. Creative. Smart.«

 

AMBASADORJI KLJUČNIH KOMPONENT SLOVENSKEGA GOSPODARSTVA

 

Javna agencija Spirit Slovenija je konec letošnjega februarja na svoji spletni strani objavila javni poziv, s katerim je slovenska podjetja povabila k sodelovanju v nacionalni kampanji za promocijo slovenskega gospodarstva v tujini »I feel Slovenia. Green. Creative. Smart.« Agencija je s tem želela povečati nabor ambasadorjev, katerih poslovni modeli, rešitve, izdelki in storitve izkazujejo ključne komponente slovenskega gospodarstva – zeleno, ustvarjalno in pametno.

 

UGLEDNA PODJETJA, KI PONUJAJO EDINSTVENE IZDELKE IN STORITVE

 

Med nove glasnike so bila imenovana podjetja Acies Bio, Arctur, AV Living Lab, Biosistemika, raziskave in razvoj, Domel, Donar, podjetje za notranjo opremo in svetovanje, Duol inženiring, Elaphe pogonske tehnologije, Eles, Fotona, genEplanet osebna genetika, Iskra, Iskraemeco, JUB, Medex. Kronoterm, Magneti Ljubljana, Marles hiše Maribor, Optotek, Podkrižnik specialna kovinska industrija, TPV Automotive, Tovarna avtomobilskih komponent in Varis Lendava.

 

POMEN POZICIONIRANJA DRŽAVNE BLAGOVNE ZNAMKE

 

»Na Spiritu Slovenija si nenehno prizadevamo za spodbujanje konkurenčnosti slovenskih podjetij v mednarodnem okolju. Pri tem se močno zavedamo pomena doslednega pozicioniranja državne blagovne znamke na tujih trgih ter utrjevanja prepoznavnosti vseh konkurenčnih prednosti, ki jih želimo komunicirati. Podjetja namreč veliko lažje vstopijo na trge, kjer država uživa visoko stopnjo prepoznavnosti in ugleda,« je ob imenovanju novih ambasadorjev povedal dr. Tomaž Kostanjevec, direktor Spirita Slovenija.

 

CILJ: ŠE VEČJE ZAUPANJE V SLOVENSKO GOSPODARSTVO

 

»Slovenska podjetja, njihovi izdelki in storitve po svetu slovijo po visoki kakovosti, kljub vsemu pa so se razmere v svetu zaradi pandemije korenito spremenile, zato bo utrjevanje prepoznavnosti našega gospodarstva na tujih trgih še bolj pomembno. Verjamemo, da bo skupna promocija z ambasadorji in njihovimi uspešnimi gospodarskimi zgodbami pripomogla k širšemu dosegu in še večjemu zaupanju v slovensko gospodarstvo,« je še dodal Kostanjevec.

 

ZELENO. USTVARJALNO. PAMETNO.

 

Green. Creative. Smart. je komunikacijska kampanja državne znamke I feel Slovenia na področju gospodarstva kot odziv na potrebo po dvigu prepoznavnosti in ugleda Slovenije v mednarodnem okolju. Vsaka od posameznih komponent komunikacijske kampanje izraža lastnost slovenskega gospodarstva, ki jih agencija konsistentno komunicira: Green oziroma zeleno (skrb gospodarstva za naravno in družbeno okolje), Creative oziroma ustvarjalno (ustvarjanje dodane vrednosti v gospodarstvu s pomočjo človeškega talenta) in Smart oziroma pametno (doseganje konkurenčne prednosti gospodarstva s pomočjo učinkovitih poslovnih rešitev).

Fotogalerija





 

Prijava na E-novice

Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.