Uredba o zelenem javnem naročanju (Ur. list RS, št. 51/17) je začela veljati 1. januarja 2018. Zeleno javno naročanje je obvezno za 20 predmetov javnega naročanja, pri čemer pa uredba ne določa več obveznih okoljskih zahtev, temveč katere okoljske vidike naj naročnik upošteva pri oddaji javnih naročil in cilje, ki jih mora doseči. V skladu z uredbo so pripravljeni primeri okoljskih zahtev in meril, ki jih lahko naročnik vključi v postopek javnega naročanja, da bi dosegel predpisane cilje. Primeri okoljskih zahtev in meril po posameznem predmetu javnega naročanja so objavljeni na spletni strani Direktorata za javno naročanje ...
1. januarja 2018 je začel veljati Zakon o čezmejnem opravljanju storitev, ki prinaša nova postopkovna pravila in pogoje, ki jih je treba izpolnjevati za pridobitev obrazcev (potrdila) A1. Delodajalci, ki želijo pridobiti potrdilo A1, morajo izpolnjevati kar nekaj pogojev, ki jih v postopku izdaje potrdila A1 preverja Zavod za zdravstveno zavarovanje Slovenije (ZZZS …
Dvig minimalne plače za 4,7 % je nevaren precedens, saj ne sloni na smiselnih argumentih. Gospodarstvo je sicer v vzponu, vendar bodo manj uspešne panoge plačale ceno uspeha ostalega dela gospodarstva. Namesto dviga minimalne plače bi se morala država usmeriti v izboljševanje pogojev za srednji razred ...
S članstvom v GZS je sedaj mogoče tudi prihraniti. Vsi člani GZS si namreč lahko preko sistema Član-Članu med seboj nudijo posebne popuste. Sistem je brezplačen in enostaven: član pogleda v bazo ponudnikov popustov Član-Članu in če mu katera od ponudb odgovarja, kontaktira izbrano podjetje ter ob nakupu navede, da je član GZS. Ponudnik izdelkov oziroma storitve bo članstvo preveril v spletni aplikaciji in odobril poseben popust …
Demografski trendi potrjujejo skrb, da bo pomanjkanje kadrov še večji izziv, kot je bila do nedavno visoka brezposelnost. Zato je treba zagotoviti možnosti za hitrejše in enostavnejše zaposlovanje tujcev, še posebej visokokvalificiranih ...
V sklopu projekta »Celovita psihosocialna podpora podjetjem za aktivno staranje delovne sile – Zdravo in aktivno v prihodnost« (projekt NAPREJ) bo oblikovan program celovite podpore podjetjem za obvladovanje in preprečevanje psihosocialnih dejavnikov tveganj. Zaposleni v podjetjih, zlasti starejši od 45 let, se bodo lahko vključili v usposabljanja, svetovanja in druge aktivnosti, ki bodo vodile k boljšemu duševnemu zdravju, posledično nižji bolniški odsotnosti in večji pripravljenosti ter njihovi sposobnosti delati dlje ...
Na seminarju bodo predstavljene novosti, ki jih prinaša novi zakon o čezmejnem izvajanju storitev, teoretične osnove, pomembne za pravilno napotitev delavca na delo v tujino, praktične izkušnje in primeri iz prakse. Predstavljen bo tudi vidik slovenske zakonodaje, ki ureja status napotenega delavca …
Z začetkom januarja 2018 so bile na ravni statističnih regij vzpostavljene Slovenske poslovne točke (SPOT), na katerih se izvaja brezplačno svetovanje za potencialne podjetnike in mikro, mala ter srednja velika podjetja (MSP). Na območju Savinjske statistične regije projekt izvaja konzorcij, ki ga sestavljajo: Savinjsko-šaleška gospodarska zbornica, Savinjsko-šaleška območna agencija, Območna obrtno podjetniška zbornica Žalec, Razvojna agencija Savinja, Razvojna agencija Sotla, Šolski center Slovenske Konjice-Zreče in Območna obrtno podjetniška zbornica Celje, kjer je tudi sedež SPOT ...
Savinjsko-šaleška gospodarska zbornica je v sodelovanju s Šolskim centrom Velenje in Gospodarsko zbornico Slovenije na Medpodjetniškem izobraževalnem centru pripravila srečanje z delodajalci, na katerem je bil predstavljen učni program strojni mehanik, ki se bo v šolskem letu 2018/2019 v Velenju izvajal tudi v vajeniški obliki …
Višja strokovna šola Šolskega centra Velenje, kjer potekajo študijski programi na področjih informatike, mehatronike, elektronike, gostinstva in turizma, geotehnologije in rudarstva ter varstva okolja in komunale, je v sodelovanju s SŠGZ pripravila prvo posvetovalno konferenco za predstavnike kadrovskih služb in mentorje praktičnega pouka v podjetjih ...