Arhiv: Sprejet državni prostorski načrt za hitro cesto Šentrupert-Velenje


12. januar 2017

Vlada Republike Slovenije je po dolgoletnih prizadevanjih Savinjsko-šaleške gospodarske zbornice (SŠGZ) in lokalnih skupnosti SAŠA regije sprejela Uredbo o državnem prostorskem načrtu (DPN) za državno cesto od priključka Šentrupert na avtocesti A1 Šentilj-Koper do priključka Velenje jug. Vlada je sklenila tudi, da se projekt »Državna cesta Šentrupert–Velenje« uvrsti v veljavni Načrt razvojnih programov 2017-2020.

Uredba, s katero vlada v skladu z Zakonom o umeščanju prostorskih ureditev državnega pomena v prostor sprejme DPN, daje podlago za pripravo projektov za pridobitev gradbenega dovoljenja v skladu s predpisi, ki urejajo graditev objektov, na podlagi katerih se izda gradbeno dovoljenje.

V SŠGZ z zadovoljstvom ugotavljamo, da je Vlada RS držala besedo in z manjšim časovnim zamikom glede na obljubo dejansko sprejela uredbo o DPN za hitro cesto Šentrupert-Velenje jug. S tem so izpolnjeni pogoji za nadaljnje postopke, ki so potrebni, da bi se gradnja ceste začela v letu 2018 ali najkasneje leto kasneje.

Kot smo seznanjeni, je DARS medtem v zaključni fazi izdelave študije širših ekonomskih učinkov gradnje hitre ceste na relaciji Šentrupert-Velenje-Slovenj Gradec. Po njihovih izračunih bo gradnja omenjene prometnice doprinesla letno od 32 do 40 milijonov evrov k bruto družbenemu produktu Slovenije.
Študija širših ekonomskih učinkov bo implementirana v študijo variant, ki bo odločila faznost gradnje in obseg hitre ceste na relaciji od Šentruperta do Velenja in od Velenja do Slovenj Gradca. Ker je nujno, da izdelovalci študije pri tem upoštevajo razvojne načrte gospodarstva savinjsko-šaleške in koroške regije, saj bodo le na ta način lahko realno ovrednotili potrebe po prometni infrastrukturi za prihodnje obdobje, se bodo predstavniki gospodarstva obeh regij v kratkem sestali s pripravljavci študije in jim omenjene razvojne načrte tudi predstavili.

Od vseh odgovornih za izvedbo nadaljnjih postopkov pričakujemo, da bodo svoje delo opravili v najkrajšem možnem času, saj naše gospodarstvo zaradi ustvarjanja novih delovnih mest sodobnejšo cestno infrastrukturo nujno potrebuje. Umeščanje trase 3. razvojne osi v prostor na relaciji med avtocesto A1 in Velenjem je potekalo nerazumno dolgo. Sedanjo vlado velja pohvaliti za njeno konsistentnost pri tem projektu, ki jo pričakujemo tudi v naslednji fazi do čimprejšnjega začetka gradnje.

Fotogalerija





 

Prijava na E-novice

Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.