V konkurenci več kot 5.500 prijavljenih izdelkov iz 54 držav so štirje izdelki Skupine Gorenje - dva pod blagovno znamko Gorenje in dva pod premijsko blagovno znamko Asko – osvojili letošnjo oblikovalsko nagrado Red dot. Strokovna komisija je prepoznala vrhunsko oblikovanje pri Gorenjevih multifunkcijskih pečicah in novi generaciji plinskih kuhališč, hkrati pa so podelili še dve nagradi Red dot Best of the Best za inovativni design za pralne in sušilne aparate Asko. Skupina Gorenje je tako mednarodni pečat kakovosti Red Dot prejela že 18. leto zapored.
Lidija Pritržnik, direktorica produktnega oblikovanja v Gorenju, je povedala, da so v oblikovalski ekipi ponosni, da so znova prejeli prestižno oblikovalsko priznanje. »Tokrat smo izmed tisočev prijavljenih izdelkov z vsega sveta nagrado Red dot prejeli za multifunkcijsko pečico in novo generacijo plinskih kuhališč blagovne znamke Gorenje. Oba izdelka sta rezultat poglobljenega raziskovanja našega oblikovalskega tima in širše razvojne ekipe ter našega razumevanja uporabnikov Gorenjevih izdelkov. S premišljenimi rešitvami smo skušali poenostaviti ključne izzive pri vsakdanji pripravi kakovostnih in okusnih jedi. Letos se še posebej veselimo dveh priznanj Red dot Best of the best, ki ju je za novo generacijo pralnih in sušilnih strojev prejela blagovna znamka Asko.«
V Skupini Gorenje je oblikovanje pomemben del njihove vizije, saj želijo postati najboljši v panogi na svetu v inovacijah, ki temeljijo na dizajnu. S prepoznavnim in vrhunskim oblikovanjem, ob hkratnih odmevnih sodelovanjih s svetovno priznanimi oblikovalskimi mojstri, že vrsto let izstopajo v konkurenci proizvajalcev gospodinjskih aparatov. Na inovativnosti in premijskih izdelkih sloni tudi njihova strategija do 2020, ki jo uspešno uresničujejo in podpirajo z vlaganji v oblikovanje in razvoj novih izdelkov, za kar bodo letos namenili 2,7 odstotka prihodkov od prodaje. Slednji so lani znašali 1,3 milijarde evrov.
Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.