Arhiv: 2. posvetovalna konferenca Višje strokovne šole Šolskega centra Velenje


Šolski center Velenje je v sodelovanju s Savinjsko-šaleško gospodarsko zbornico pripravil 2. posvetovalno konferenco s predstavniki kadrovskih in izobraževalnih služb ter mentorji študentov, ki v podjetjih opravljajo praktično izobraževanje višješolskih izobraževalnih programov.

KORISTNA IZMENJAVA IZKUŠENJ MED STROKOVNJAKI IZ PODJETIJ IN ŠOLE

Konferenca je bila namenjena predvsem izmenjavi dosedanjih izkušenj in mnenj med strokovnjaki iz podjetij in šole s ciljem dodatno dvigniti kakovost izvajanja višješolskih izobraževalnih programov. Po uvodnem nagovoru ravnatelja Višje strokovne šole (VSŠ) Uroša Sonjaka je direktor Savinjsko-šaleške gospodarske zbornice (SŠGZ) mag. Franci Kotnik poudaril velik pomen kakovosti izobraževanja tehniških smeri na vseh izobraževalnih nivojih: od poklicnega do univerzitetnega. Kot pomembno je izpostavil tudi prilagajanje izobraževalnih vsebin potrebam regijskega gospodarstva in izrazil pričakovanje, da bosta VŠS in SŠGZ v prihodnje še krepili dosedanje dobro sodelovanje.

KAKO DO JAVNO VELJAVNE KVALIFIKACIJE MENTORJEV

Diplomant Jernej Avberšek je nato predstavil izvedbo tutorstva in izdelavo diplomske naloge, študentka Ana Milošević pa je predstavila izkušnje iz opravljanja praktičnega izobraževanja na Malti. Predstavnik podjetja Gorenje Orodjarna Igor Breznikar je spregovoril o izkušnjah mentorjev v podjetju, Martina Omladič in Miran Papež pa sta predstavila zakonodajo in postopek pridobitve javno veljavne kvalifikacije mentorjev.

(ŠE) OKREPITI SODELOVANJE IN POVEZANOST NA RELACIJI ŠOLA – PODJETJE

V razpravi po referatih je bilo govora predvsem o dosedanjem organiziranju praktičnega izobraževanja študentov v podjetjih, možnostih izdelave diplomskih nalog v različnih izobraževalnih programih in o rednih zaposlitvah študentov. Skupna ugotovitev je bila, da dobijo študenti v dvoletnem izobraževalnem ciklusu skupaj z 20 tedni praktičnega dela v podjetjih odlično podlago za pričetek uspešne poklicne kariere, na organizatorjih praktičnega izobraževanja v šoli in podjetjih pa je, da še okrepijo medsebojno sodelovanje in povezanost na relaciji šola – podjetje ter uskladijo izvajanje tem diplomskih nalog, s čimer bodo uspešneje rešili tudi marsikateri strokovno tehnični problem v proizvodnji.

Fotogalerija





 

Prijava na E-novice

Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.