Gorenju strokovna komunikacijska nagrada prizma
Slovensko društvo za odnose z javnostmi je v okviru letne konference v Portorožu podelilo prizme, nacionalne strokovne nagrade. Kot najboljši program internega komuniciranja je bil nagrajen projekt Goinnovate 2018, ki so ga v Gorenju izvedli lansko pomlad.
SPODBUJANJE INTERNE »ODPRTE« KULTURE INOVIRANJA
Uršula Menih Dokl, komunikacijska strateginja v Gorenju: »Zelo sem vesela in ponosna, da je žirija prepoznala odličnost zasnove in izvedbe komunikacijske kampanje, katere namen je bil spodbujati interno meddisciplinarno »odprto« kulturo inoviranja med vsemi profili zaposlenih na vseh nivojih v vseh službah. Zaposlene smo nagovarjali z namenom spodbuditi inovacijski duh v Skupini Gorenje, širiti zavedanje o pomenu inovativnosti za razvoj in rast naših blagovnih znamk in družbe ter pridobiti ideje za prebojne invencije. Vse zastavljene cilje smo z inovativnimi pristopi in digitalnimi orodji ob minimalnih stroških presegli.«
NAGRADA MEDNARODNI EKIPI SKUPINE GORENJE
Nagrajena komunikacijska kampanja je podpirala širše zasnovani projekt Goinnovate 2018, zato je prizma nagrada mednarodni ekipi Skupine Gorenje, ki je zasnovala in izpeljala projekt. Sestavljali so jo Anja Rejc, Bernt Svensson, Maja Bradeško, Jan Van Os in Uršula Menih Dokl.
ODZIV ANGAŽIRANIH IN INOVATIVNO RAZMIŠLJUJOČIH ZAPOSLENIH IZ 18 DRŽAV
Marijan Penšek, izvršni direktor za področje ETIS: »V Skupini Gorenje imamo zelo razvit pristop k inoviranju, ki temelji na principu odprtega inoviranja v sodelovanju s slovenskimi in mednarodnimi izobraževalnimi ter raziskovalnimi in evropskimi inštitucijami. Za uspešno izvajanje strategije inoviranja pa je potrebno spodbujanje interne kulture inoviranja in uvajanje inovativnih orodij, na primer digitalnih orodij za množično zbiranje idej, zato smo izvedli projekt Goinnovate. Odzvali so se angažirani in inovativno razmišljujoči zaposleni iz kar 18 držav.«
Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.