Arhiv: BSH Hišni aparati Nazarje tovarna leta tudi v globalnem merilu


Podjetje BSH Hišni aparati iz Nazarij je »factory of the year« v kategoriji velikoserijska proizvodnja. Nagrado bo podjetje prejelo s strani organizatorjev tekmovanja, to sta SV Veranstaltungen in Kearney v sodelovanju s specializirano revijo Produktion, na konferenci, ki bo 22. in 23. junija 2021 v Esslingenu v Nemčiji.

 NAJBOLJŠI DOMA IN NA SVETU

 V letu, ko v BSH praznujejo 50. obletnico delovanja tovarne v Nazarjah, je to že drugo tovrstno priznanje, saj so bili pred nedavnim BSH Hišni aparati razglašeni za tovarno leta tudi v slovenskem merilu. Globalni izbor tovarne leta ni le najbolj težavno tovrstno tekmovanje, ampak se ponaša tudi z najdaljšo tradicijo. Doslej se je v tem ocenjevanju pomerilo že več kot 2.000 proizvodnih podjetij iz več kot 30 držav. BSH Hišni aparati so letos sodelovali tretjič in osvojili prvo mesto v konkurenci podjetij z velikoserijsko proizvodnjo.

 DIGITALIZACIJA KLJUČNA ZA DOSEGANJE IZBOLJŠAV

 Laskavi naslov odraža sistematično osredotočenost BSH na nenehno izboljševanje in zavzetost vodstva, da sledi ambicioznim ciljem. Dosegli so velike izboljšave na področju produktivnosti, kakovosti in učinkovitosti ter pri uporabi novih tehnologij. Ključna pri tem je bila digitalizacija, ki je optimizirana s sistematičnim zbiranjem in E-2-E povezovanjem podatkov ter analitiko na podlagi umetne inteligence.

 »DOM VRHUNSKIH IN POVEZLJIVIH APARATOV«

 »Naš uspeh temelji na doslednem osredotočanju na štiri področja: izdelke, procese, ljudi in dobiček. V zadnjih desetih letih smo se osredotočili predvsem na izdelke, tako da smo stranko postavili v sredino procesa. Zmaga na tekmovanju Factory of the Year potrjuje, da smo veliko stvari naredili pravilno in da tudi digitalizacijo uporabljamo pravilno. S postavljeno strategijo nismo le ohranili lokacije v Evropi, ampak smo postali največja tovarna za proizvodnjo malih gospodinjskih aparatov v Evropi in kompetenčni center za proizvodnjo vrhunskih izdelkov, ki jim bo pripadala prihodnost na evropskem trgu. Naša tovarna v Nazarjah se imenuje »dom vrhunskih in povezljivih aparatov«, kot so aparati za kuhanje in kavo,« je ob tej priložnosti povedal Matija Petrin, direktor družbe, odgovoren za tehniko.

 TEKMOVANJE Z NAJBOLJŠIMI DEL STRATEGIJE

 Petrin je še dodal, da so v podjetju ponosni, da je tovarna v Nazarjah ohranila stroškovno konkurenčnost v primerjavi z azijsko konkurenco, Michael Baumeister, vodja globalnega poslovanja v oddelku za izdelke široke potrošnje, pa je izrazil ponos celotne ekipe ob tem dosežku in povedal, da je tekmovati z najboljšimi del njihove operativne strategije.

Fotogalerija





 

Prijava na E-novice

Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.