Arhiv: 11. Regijsko srečanje podjetnikov o prednosti digitalizacije poslovnih procesov in o varovanju pred kibernetskimi napadi



SPOT Savinjska – Savinjsko-šaleška gospodarska zbornica (SŠGZ) in sekcija računovodskih servisov pri SŠGZ sta pripravili 11. regijsko srečanje podjetnikov na katerem sta kot gosta nastopila Matjaž Kovač izkušeni projektni vodja pri podjetju PIA Informacijski sistemi in storitve, d.o.o. ter Matej Šiško iz podjetja Telekom Slovenije d.d.. V svojih predstavitvah sta spregovorila o prednosti digitalizacije poslovnih procesov in o pomenu varovanja pred kibernetskimi napadi.

Udeležence srečanja sta uvodoma nagovorila Tomaž Korošec, predsednik SŠGZ in Petra Pleterski, predsednica sekcije računovodskih servisov pri SŠGZ. Tomaž Korošec je poudaril pomen in prednosti digitalizacije poslovnih procesov in kako pomembno in nujno je stabilno delovanja informacijskih sistemov, ki zmanjšajo verjetnost izpada in posledično škodo, ki lahko pri tem nastane, še posebej v izrednih situacijah, ki smo jim bili priča letos v mesecu avgusti zaradi poplav.

Na srečanju je Matjaž Kovač, izkušeni projektni vodja pri podjetju PIA Informacijski sistemi in storitve, d.o.o. spregovoril in predstavil učinkovito digitalizacijo poslovnih procesov s praktičnimi primeri in nasveti. Z udeleženci je delil dragocene izkušnje in znanje o učinkoviti digitalizaciji poslovnih procesov. S praktičnimi primeri iz poslovnega sveta in koristnimi nasveti, pa nam je razkril kako izboljšati poslovne procese in dvigniti podjetje na višji nivo digitalizacije z informacijskim sistemom ODOS, ki je produkt podjetja PIA d.o.o..

10 najpomembnejših prednosti digitalizacije, ki bi jih morali poznati

Zaradi izjemno hitrega napredka tehnologije, je postala digitalizacija poslovnih procesov neizogibna. Informacijski in drugi sistemi so postali ključni element v sodobnem poslovnem svetu. Podjetja, ki želijo ostati konkurenčna in učinkovita, ne morejo več zanemariti vloge, ki jo informacijski sistemi igrajo pri njihovem uspehu. Eden takšnih informacijskih sistemov je ODOS – sistem za upravljanje dokumentov in procesov. Digitalizacija poslovanja s sistemom ODOS prinaša številne prednosti, ki jih podjetja lahko izkoristite za učinkovitejše in bolj konkurenčno poslovanje.

1. Spletna dostopnost in mobilnost: Sistem ODOS je dostopen preko spleta in mobilnih naprav, kar omogoča podjetjem hiter dostop do podatkov in dokumentov kjerkoli in kadarkoli. To zmanjšuje čas potreben za iskanje informacij, povečuje učinkovitost poslovanja in omogoča boljše upravljanje podatkov.
2. Večja produktivnost in preglednost poslovanja: ODOS poveča produktivnost z optimizacijo poslovnih procesov in avtomatizacijo delovnih postopkov, zmanjšanjem ročnih opravil in hitrejšim dostopom do podatkov za lažje odločanje.  ODOS omogoča digitalizacijo številnih poslovnih procesov. Podjetja, ki se odločijo za informacijski sistem ODOS, hitro opazijo izboljšave v svojih poslovnih procesih in večji produktivnosti zaposlenih, imajo boljši nadzor nad poslovnimi procesi in večjo učinkovitost pri upravljanju. 
3. Integracija z drugimi sistemi: Možnost povezovanja ODOSa z zalednimi sistemi omogoča še večjo avtomatizacijo postopkov, vzpostavlja kontroling že med samim procesom, zagotavlja boljšo skupno rabo podatkov med različnimi oddelki in zaposlenimi ter lažje vodenje poslovnih procesov, kar poenostavi delo zaposlenim, zmanjša število napak pri vnosu, odpravlja podvojene vnose in močno olajša dostop do podatkov potrebnih za sprejemanje odločitev.
4. Enostavno vodenje ter lažje in hitrejše odločanje: Podatki in dokumenti so zbrani na enem mestu in hitro dostopni, kar omogoča lažje in učinkovitejše sprejemanje pravih odločitev ter večji nadzor nad poslovanjem.
5. Večja varnost in zakonska skladnost: Zagotovljena je visoka raven varnosti podatkov in dokumentov, tako z vidika dostopov kot z vidika hrambe. Digitalizacija poslovanja s sistemom ODOS poskrbi tudi za zakonsko skladnost vašega poslovanja.
6. Prilagodljivost: ODOS rezultat lastnega razvoja in zato omogoča prilagajanje specifičnim potrebam vašega podjetja, ne glede na panogo ali velikost.
7. Sledenje in analiza podatkov: Sistem ODOS omogoča natančno sledenje vsem poslovnim aktivnostim; analize teh aktivnosti v realnem času, pa vam pomagajo pri sprejemanju boljših odločitev.
8. Delo na daljavo: Z uporabo naprednega sistema, kot je ODOS, ki je hkrati tudi spletna aplikacija, pri izvajanju delovnih nalog namreč niste več vezani na fizično prisotnost na delovnem mestu, ampak lahko svoje naloge izvajate od koderkoli, kjer je povezava z internetom.
9. Nižji stroški: Digitalizacija zmanjšuje stroške hrambe papirne dokumentacije in omogoča boljše upravljanje s sredstvi. Avtomatizacija močno zmanjša človeške napake in pohitri delo. Poslovanje v oblaku prav tako znižuje stroške za hrambo in varnostno kopiranje podatkov. In še bi lahko naštevali.
10. Konkurenčna prednost: Digitalno proaktivna podjetja so konkurenčnejša. Hitrejši odzivni časi, boljša storitev in hitrejše odločitve, jih postavljajo na vodilna mesta na trgu.

Uvedba informacijskega sistema je nepogrešljiva za podjetja, ki želijo rasti in uspevati v sodobnem poslovnem okolju. S tem povečajo produktivnost, izboljšajo nadzor, zmanjšajo napake in ustvarjajo konkurenčno prednost. Informacijski sistem ODOS je odlično orodje za dosego teh prednosti in izboljšanje učinkovitosti poslovanja. Če želite ostati konkurenčni in zagotoviti visoko kakovost storitev, je digitalizacija neizogibna in nujna. Vlaganje v informacijske sisteme ni le naložba v napredno tehnologijo, temveč tudi naložba v prihodnost podjetja.

Matej Šiško, Telekom Slovenije d.d. je predstavil Sodobni poslovni odpornostni trikotnik (oblak, kibernetska varnost in varnostno kopiranje). Informacijska tehnologija je danes osnova delovanja vsakega podjetja. Tega se najbolj zavemo takrat, ko iz kakršnega koli razloga računalnik preneha delovati in ne moremo dostopati do aplikacij, na katerih temelji poslovanje našega podjetja, ko ne delujejo strežniki ali ko so zaradi posledic okvare, naravne nesreče ali kibernetskega napada izbrisani podatki. Udeležencem je predstavil sodobni varnostni trikotnik ter najsodobnejše rešitve, ki jih podjetniki lahko uporabijo, da čim bolj zmanjšajo verjetnost izpada delovanja informacijskih sistemov in posledično škodo, ki lahko pri tem nastane.

Za popestritev dogodka je poskrbela energična Polona Požgan z najbolj obiskanim motivacijskim predavanjem za podjetja, Prijazno je biti prijazen. Iz podjetja Makom d.o.o. pa so predstavili avtonomni robotski čistilni sistem za čiščenje površin, ki očisti 10.000 m2 v 24. urah, obratuje 365 dni v letu in se sam napolni z energijo, vodo in si dozira čistila. Dogodek je povezoval voditelj mag. Franci Kotnik, kulinarično razvajanje z lokalnimi dobrotami pa so pripravili v  Restavraciji Gaj Mozirje, kjer je dogodek tudi potekal.

Fotogalerija

Fotogalerija





 

Prijava na E-novice

Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.